Posted by: ibnusulaiman | 31 July, 2007

Yeaa… Masuk kerja.. tapi lewat 10 minit

Bismillahirahmannirrahim….

Hari ni aku mula keja sebagai salah seorang staff sambilan di sebuah pejabat…Pejabat ku terletak di PWTC (Ramai orang kata bangunan UMNO).Ye ke?Turun je dari STAR Lrt PWTC, Aku berjalan kaki sejauh 400meter lebih kurang la…but bila dah masuk ke PWTC aku jadi blurr bila nk cari lift naik ke tingkat 11(aku ingat tingkat 10)..

Itu aku tak peduli yang penting kena keja ma…Hari ni aku diperkenalkan oleh salah seorang staf yang dikenali sebagai Kak Ita….berkenaaan dengan staff2 yang berkerja hari ni. Nampaknya ada beberapa orang pekerja cuti seperti Abg zul…n 2 orang yang lain…

Nak buat ape yer….Ntah la…buat masa ni aku cari idea untuk research for my Master.. Ikut perancangan nak buat master kat UPM or UIAM…Depends la macam mana ngan  kos.. siapa pensyarah yang nk jadi supervisor aku… macam2 lagi la..

Sekian…9.40 pagi ..Opis OUM.. Aras 11, PWTC (Menara Dato’ Onn)


Leave a Reply

Categories

