Posted by: ibnusulaiman | 11 October, 2007

Persiapan hari raya..

assalamualaikum to u all…

1st nak citer sikit persiapan hari raya aku la…aku sampai sini hari isnin.,..kenapa ?? ramai orang2 kat kg kerinchi tanya aku kenapa balik awl…aku jawab la…sian kat mak aku yg dah tua…buat persiapan…sebagai anak harapan & anak laki..so kena labertanggungjawab.. sempat la jugak minta ampun maaf kat mereka di kg kericinhi..

2nd..sampai umah je..sok hari nye planning beli kerepek raya… aku beli kat tempat kawan baik aku masa sekolah dulu (Azri Asmon) .. aka tempat keja lama aku da…terkenang la kenangan manis bersama makcik2 yang buat kerepek,,, al maklum la sekarang aku dah dikira agak senang so kena la tegur…kerepek popia..ubi pedas kering n masin,,,suci dalam debu..hehe.

3rd..gi Batu Pahat beli tiket balik KL..balik kul 12 hari Khamis..kena keja la bukan cam budak2 dulu..leh kollect duit raya…sekarang kena bg duit raya …wahhhhhhhh…

4th…kena kemas umah…basuh buluh…aku pelik gak..tak penah terpikir yang abah aku nak wat lemang..ah belasah je la…benda baru kena cuba…kut2 leh wat bisnes kat KL ni…aminn…

Ok la tu je… Kepada semua Orang kawan2 atau yang mengenali diri hamba yang hina ni..selamat Hari Raya Aidilfitri …Maaf Zahir Batin…


Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: