Posted by: ibnusulaiman | 23 December, 2007

Perjalanan ke KL…alhamdulillah

assalamualaikum n bismilllahirahman nirrahimm

 alhamdulillah tepat 1.00 petang aku sampai ke KL (umah sewa).secara ringkasan nye perjalanan dari umah(kg) ke KL lebih kurang cam ni la jika dipendekkan citer.

Umah (Pt surau)—> Selamat Toko Buku (Pt Raja- tunggu pipeng n nawie) —> Hentian Pagoh (rest jap) —> Shah Alam (SS2..amik bus RapidKL nk balik kg kerinchi) —> umah sewa

Alhamdulillah …sebenarnya saya tak merancang nk naik keta ngan pipeng..tp rezeki ALLAH tak da sapa menduga..syukran2..Kebetulan tiket nak balik KL hari ahad kehabisan… hanya doa n takwa je mampu saya usahakan ..pastu teringat kan member sekelas (pipeng ngan nawi)..Mekasih sahabat…

Saya ingat nk minta pipeng hanta sampai KL..tp takpe la..kesian dia…drive dari BP — Shah Alam…sekurang2nya dia dah bantu saya sampai ke KL memandangkan sok keja..hehe..OK tu jer


Leave a Reply

Categories

